2. Werkt je toestel niet meer?

Is je toestel nog in garantie?
Dan kan het gratis hersteld worden bij één van onze erkende hersteldiensten.

Als je product niet meer onder garantie valt, dan zijn er 2 opties:

  • Je kan rechtstreeks naar één van onze erkende hersteldiensten gaan. Zij zullen met plezier je toestel onderzoeken en een schatting maken van de reparatiekosten.
  • Als je je toestel liever zelf herstelt, kan je onderdelen en accessoires kopen in onze online accessoirewinkel en onze online hulp.

 

3. U zoekt nog andere informatie, raadpleeg volgende rubrieken :

4. U heeft het antwoord op uw vraag nog niet gevonden ? U kan ons ook een e-mail sturen via onderstaand formulier.

Contactformulier

5. Wenst u telefonisch contact op te nemen met ons ?

GROUPE SEB BELGIUM
Avenue de l’Espérance 25 ZI
6220 Fleurus
BTW : BE0401.515.266
Klachtendienst: 071/82 52 60 (lokaal tarief)

Consumentendienst: 070/23 31 59 (tarief max 0,30€/min)
Van maandag tot vrijdag 9u-18u
Onze consumentenservice - klantendienst kan al je vragen over producten en diensten van het merk Krups beantwoorden. Aarzel niet om telefonisch contact met ons op te nemen tijdens bovengenoemde openingstijden van het callcenter. Buiten deze uren kun je gebruik maken van ons contactformulier, wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Alleen de merkinformatie en contactgegevens van Krups op de krups.be zijn officieel.
Uw persoonsgegevens worden door de Groupe SEB France verwerkt om ons in staat te stellen te antwoorden op uw verzoek om informatie of uw vragen. U hebt recht op toegang tot uw gegevens en kunt deze laten corrigeren of uw recht op verzet uitoefenen via dit formulier of door contact met ons op te nemen op het adres of het telefoonnummer dat op deze pagina wordt vermeld.