![](/medias/After-sales-LOGO-256.png?context=bWFzdGVyfHJvb3R8ODQwM3xpbWFnZS9wbmd8aDI4L2gxMS8xNTc3MDk0NzEyNTI3OC5wbmd8ZDMyZGE3OTQ4YmQ0N2FhM2ZhM2Q0NTRkN2RlNGQ4NjUxZGQ1ZWU4NDY5NmZhZjk2NGFiOGU5ZWUxZTM1ZTM0Mw)
After Sales
Service
Espresso
Full Automatic
![Krups After Sales Service Logo](/medias/Medium-Krups-Discovery-Evidence-Eco-design-Lame7.jpg?context=bWFzdGVyfHJvb3R8Nzk2OTJ8aW1hZ2UvanBlZ3xoNmEvaDRkLzE1NzYyOTgyNjY2MjcwLmpwZ3w4MThlNzdjM2ZhNmJmYTk5NjBmZDAyNWQ3MjJjZWQ5NWEyNjZjOWY1NDUzODRlZjFlN2UxODk1MTg2YjJmYjUw)
Unieke after-sales service voor uw volautomatisch Espressotoestel van Krups®: gelieve de consumentendienst te contacteren op 070/23.31.59*.
Als het probleem niet kan opgelost worden per telefoon, zullen we overgaan tot een gratis ophaling van uw volautomatisch Espressotoestel van Krups op het adres van uw keuze. U ontvangt bij deze gelegenheid een volautomatisch Espressotoestel van Krups in bruikleen om niet zonder koffie te blijven.
Voorwaarden voor de ophaling: gelieve een kopie van uw kassaticket toe te voegen.
* Service alleen geldig op de gamma's evidence en intuition
De consumentendienst staat te uwer beschikking voor eender welke vraag van maandag tot donderdag van 9 u tot 12u30 en van 13u tot 17u op vrijdag van 9u tot 12u
2 jaar waarborg Op wisselstukken en werkuren (6000 kopjes, NIET voor professioneel gebruik)